مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 مهر 1401 ساعت 14:272022-10-01سياسي

موج سواری دشمنان بر اغتشاشات و تشدید ایران هراسی


دشمنان ایران بر روی ایران هراسی تمرکز کرده اند و اغتشاشات چند روز گذشته هم به آنها کمک کرده که بگویند ایران امنیت ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فارس، عزت الله ضرغامی، وزیر میراث فرهنگی و گردشگری و صنایع دستی در  همایش توسعه گردشگری ایران کهن با خلاقیت و دانش بنیان ، که امروز در کوشک باغ هنر در مجموعه اراضی عباس آباد برگزار شد، گفت: قرآن تاکید دارد که بگردید و نظر کنید به آنچه می بنید.

نظر باید تامل و تعمق و تدبر باشد.

وی با بیان اینکه گردشگری یک جایگاه ایدئولوژیک الهی و قرآنی دارد گفت: ما گردشگری مذهبی و زیارتی داریم که به نوبه خودش بسیار ارزشمند و مزیت نسبی ماست باید بدانیم اینها از هم جدا نیست.

 نباید بین گردشگری مذهبی و زیارتی با دیگر گردشگری ها تفاوت ایجاد کنیم و روز خواست القا کند که همه جوانان ایرانی ناراضی اند اما جوانان ما در  حوزه اقتصاد دیجیتال گردشگری که حوزه مهمی است، فعال هستند.

وی با بیان اینکه رقمی معادل  5 تا 6 میلیارد تومان در حوزه اقتصاد دیجیتال گردش مالی داریم ابراز داشت: به اعتقاد من این رقم باید بیش از این شود، در حالیکه در حال حاضر چند کارگزار بزرگ در این حوزه داریم که 80 درصد این سهم مرتبط با آنهاست اما آنچه برای ما مهم است، فعال کردن جوانان و ایده های جدید و خلاقیت های نو است و وظیفه دولت حمایت از آنهاست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موج سواری دشمنان بر اغتشاشات و تشدید ایران هراسی

موج سواری دشمنان بر اغتشاشات و تشدید ایران هراسی