مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 مهر 1401 ساعت 14:222022-10-01اقتصادي

افزایش دوبرابری شرکت های دانش بنیان در کرمانشاه تا پایان سال


شرکت های دانش بنیان در هر استان با فعالیت های خود باعث رشد و توسعه می شوند به همین منظور در استان کرمانشاه برنامه ریزی شده که تا پایان سال شرکت های دانش بنیان افزایش دو برابری داشته باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، شرکت های دانش بنیان در مسیر رشد اقتصادی کشور گام برمی دارند.

در سالی که با نام تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین نام گذاری شده است همه بخش ها موظف شده اند تا توانمندی خود را در حمایت از تولید دانش بنیان و خلاق استان به کار ببندند.

تا پایان سال شرکت های دانش بنیان افزایش دو برابری داشته باشند، در همین راستا از ابتدای سال تکالیفی برای دانشگاه های استان در این زمینه در نظر گرفته شده است.

حرکت کرمانشاه به سوی دانش بنیانی به طور مثال در استان کرمانشاه، تاکنون بیش از 55 درخواست ایجاد شرکت های دانش بنیان ارائه شده است که با 8 مورد آن موافقت شده و مابقی در انتظار بررسی هستند.

تعداد شرکت های دانش بنیان فعلی استان 64 شرکت است که تا پایان سال طبق برنامه ریزی صورت گرفته به 128 شرکت می رسد.

حوزه سخت افزارهای برق و الکترونیک، لیزر و فوتونیک با 15 شرکت دانش بنیان نسبت به دیگر حوزه ها در این استان مورد استقبال قرار گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش دوبرابری شرکت های دانش بنیان در کرمانشاه تا پایان سال

افزایش دوبرابری شرکت های دانش بنیان در کرمانشاه تا پایان سال