مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 مهر 1401 ساعت 13:022022-10-01اقتصادي

رونق بازار محصولات نانوفناوری ایران ساخت در 6 کشور جهان


کارگزاران برون مرزی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در کشورهای مختلف به بازاریابی و شبکه سازی فروش محصولات فناوری نانو ایران اقدام می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه علم و پیشرفت خبرگزاری فاس به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، ستاد و صادرات دستگاه الکتروریسی نیمه صنعتی و صنعتی شده است.

همچنین مذاکره برای صادرات محصولات یکی از مجموعه های دانش بنیان در حوزه کیت های تشخیصی در کشور سوریه هم یکی از این دستاوردها است.

ترکیه هم محصولات شرکتی دانش بنیان ایرانی را در سایت های فروش آنلاین خود قرار داده است.

مذاکره درباره صادرات پلیمر و کامپاندهای ایران ساخت در کشور ارمنستان نیز حاصل فعالیت کارگزاران فناوری ستاد نانو ذر بیرون از مرزها است.

در تایلند با کمک این واسطه های فناوری قرارداد همکاری با دو شرکت فناور ایرانی برای صادرات محصولات سیناکورکومین را تمدید شده است.

فیلیپین هم که یکی از بازارهای متقاضی این محصولات ایرانی است قراردادهایی با دو شرکت دانش بنیان برای صادرات  محصولات سیناکورکومین و سینادوکسوزوم و آزمایش بالینی سینالیو و نانوکورکومین منعقد کرده است.

مذاکره برای ثبت محصولات تولید شده در زمینه تجهیزات و محصولات پزشکی برای تشخیص و درمان سرطان یکی از شرکت های دانش بنیان هم دیگر دستاورد ثبت شده در این کشور است که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونق بازار محصولات نانوفناوری ایران ساخت در 6 کشور جهان

رونق بازار محصولات نانوفناوری ایران ساخت در 6 کشور جهان