مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 مهر 1401 ساعت 12:422022-10-01سياسي

وزیر کشور: ایران اسلامی ضربه محکمی بر گروهک های تروریستی وارد خواهد کرد


احمد وحیدی با اشاره به اینکه در چهار دهه گذشته، مردم همیشه با قدرت در میدان بوده اند گفت: ایران اسلامی با اتکا به مردم، ضربه محکمی بر مزدوران گروه های تروریستی و تجزیه طلب وارد خواهد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، احمد وحیدی وزیر کشور و رییس شورای امنیت کشور در آیین گرامیداشت روز آتش نشان گفت: ایران اسلامی با اتکا به مردم و با نشاط و امید روزافزون به آینده، همه نقشه های دشمنان را نقش بر آب می کند و همچون همیشه ضربه محکمی بر دهان مزدوران گروه های تروریستی و تجزیه طلب وارد خواهد ساخت.

وی افزود: در چهار دهه گذشته، مردم همیشه با قدرت در میدان بوده اند و صحنه های باشکوهی از حضور همه جانبه مردم، جوانان و خانواده ها را در این مرز و بوم شاهد بوده ایم که نشان از امید به آینده ای بسیار پرافتخار، پر عزت و پرعظمت است.

وزیر کشور همچنین از بانوان آتش نشان تقدیر کرد و ادامه داد: زنان و دختران پر افتخار و عفیف ما، ضمن ارتباط با خدا، پیامبر(ص) و اهل بیت(ع)، در همه عرصه های اجتماعی حضور فعالی دارند.

همه عالم باید نسبت به این مسئله آگاه شوند که بانوان ایرانی در عرصه آتش نشانی و در سایر عرصه ها حضور دارند و افتخار آفرینند.

وزیر کشور روحیه آتش نشانان عزیز کشور را شجاعت، رشادت، فداکاری و ایثارگری برشمرد و اظهار کرد: در طول یک سال گذشته د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر کشور: ایران اسلامی ضربه محکمی بر گروهک های تروریستی وارد خواهد کرد

وزیر کشور: ایران اسلامی ضربه محکمی بر گروهک های تروریستی وارد خواهد کرد