مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 مهر 1401 ساعت 12:422022-10-01اقتصادي

بختیاری: حمایت از طرح های دانش بنیان اشتغال زا در دستور کار کمیته امداد است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، سیدمرتضی بختیاری در بازدید از طرح دانش بنیان با رویکرد کشت بافت گیاهی در شهرستان اهر، - رییس کمیته امداد گفت: حمایت از طرح های دانش بنیان اشتغال زا در دستور کار کمیته امداد است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، سیدمرتضی بختیاری در بازدید از طرح دانش بنیان با رویکرد کشت بافت گیاهی در شهرستان اهر، از تخصیص تسهیلات برای توسعه طرح های دانش بنیان خبر داد.

وی افزود: توانمندسازی و ایجاد درآمد پایدار برای تهیدستان با رعایت حرمت و تکریم در محور برنامه های کمیته امداد است.

رییس کمیته امداد با بیان این که اشتغال، مسکن و فرهنگ و خودباوری، سه رکن اصلی توانمندسازی مددجویان کمیته امداد است، گفت: کمیته امداد در حول محور برنامه ها حوزه اشتغال و خودکفایی و حتی اشتغال خانگی از طرح های دانش بنیان حرکت می‎کند.

بختیاری با اشاره به مشارکت کمیته امداد در توسعه طرح دانش بنیان کشت بافت گیاهی در شهرستان اهر، یادآور شد: در این طرح دانش بنیان، یک جوان اهری توانسته با طرح دانش بنیان بذر را به نهال تبدیل کند، در این راستا ظرفیت تولید گلخانه با مشارکت کمیته امداد به 5 میلیون اصله نهال افزایش خواهد یافت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بختیاری: حمایت از طرح های دانش بنیان اشتغال زا در دستور کار کمیته امداد است

بختیاری: حمایت از طرح های دانش بنیان اشتغال زا در دستور کار کمیته امداد است