مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 مهر 1401 ساعت 12:372022-10-01سياسي

وزیر کشور: ایران اسلامی ضربه محکمی بر دهان گروهک های تروریستی وارد خواهد کرد


احمد وحیدی با اشاره به اینکه در چهار دهه گذشته، مردم همیشه با قدرت در میدان بوده اند گفت: ایران اسلامی با اتکا به مردم، ضربه محکمی بر دهان مزدوران گروه های تروریستی و تجزیه طلب وارد خواهد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، احمد وحیدی وزیر کشور و رییس شورای امنیت کشور در آیین گرامیداشت روز آتش نشان گفت: ایران اسلامی با اتکا به مردم و با نشاط و امید روزافزون به آینده، همه نقشه های دشمنان را نقش بر آب می کند و همچون همیشه ضربه محکمی بر دهان مزدوران گروه های تروریستی و تجزیه طلب وارد خواهد ساخت.

وی افزود: در چهار دهه گذشته، مردم همیشه با قدرت در میدان بوده اند و صحنه های باشکوهی از حضور همه جانبه مردم، جوانان و خانواده ها را در این مرز و بوم شاهد بوده ایم که نشان از امید به آینده ای بسیار پرافتخار، پر عزت و پرعظمت است.

وزیر کشور همچنین از بانوان آتش نشان تقدیر کرد و ادامه داد: زنان و دختران پر افتخار و عفیف ما، ضمن ارتباط با خدا، پیامبر(ص) و اهل بیت(ع)، در همه عرصه های اجتماعی حضور فعالی دارند.

همه عالم باید نسبت به این مسئله آگاه شوند که بانوان ایرانی در عرصه آتش نشانی و در سایر عرصه ها حضور دارند و افتخار آفرینند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر کشور: ایران اسلامی ضربه محکمی بر دهان گروهک های تروریستی وارد خواهد کرد

وزیر کشور: ایران اسلامی ضربه محکمی بر دهان گروهک های تروریستی وارد خواهد کرد