مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 مهر 1401 ساعت 12:022022-10-01اقتصادي

وجود 248 معدن فعال در استان بوشهر/ سالانه 26 میلیون تُن مواد معدنی صادر می شود


مدیر کل صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: در زمان حاضر 248 واحد معدنی دارای مجوز در این استان فعال است که سالانه 26 میلیون و 38 هزار تُن انواع مواد معدنی از آنها استخراج، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، مهدی صفوی مدیر کل صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر صبح امروز در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: سالانه 26 میلیون و 38 هزار تُن انواع مواد معدنی در این استان استخراج، عرضه و به بازارهای خارجی صادر می‎ شود.

وی اظهار کرد: در زمان حاضر 248 واحد معدنی دارای مجوز در این استان فعال است که سالانه 26 میلیون و 38 هزار تُن انواع مواد معدنی از آنها استخراج، عرضه و به بازارهای خارجی صادر می‎ شود.

صفوی اضافه کرد: مواد معدنی استخراجی از معادن استان بوشهر بیشتر شامل سنگ لاشه، مارن، واریزه کوهی، سنگ آهک، سنگ گچ و مرمریت است که برای یک هزار و 356 نفر اشتغال زایی داشته است.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر با اشاره به نقش معادن و صنایع معدنی در پویایی اقتصاد کشور، تصریح کرد: استفاده بهینه از منابع معدنی با بهره برداری از فناوری های نوین و مشارکت شرکت های دانش بنیان مورد توجه ویژه قرار دارد.

صفوی میزان سرمایه گذاری انجام شده در بخش معدن استان بوشهر را افزون بر دو هزار میلیارد ریال اعلام کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وجود 248 معدن فعال در استان بوشهر/ سالانه 26 میلیون تُن مواد معدنی صادر می شود

وجود 248 معدن فعال در استان بوشهر/ سالانه 26 میلیون تُن مواد معدنی صادر می شود