مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 مهر 1401 ساعت 11:022022-10-01سياسي

نصراللهی: عملکرد تلویزیون سعودی اینترنشنال در پوشش اغتشاشات انتحار رسانه ای بود


رییس دانشکده علوم اجتماعی، ارتباطات و رسانه در گفتگو با برنامه زنده جریان در شبکه یک سیما، با تاکید بر چندوجهی بودن اعتراض ها و اغتشاشات اخیر، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار رسانه خبرگزاری فارس چند دهه پیش یکی از معروف ترین فلاسفه اروپایی درباره جنگ خلیج فارس گفته بود، این جنگ در واقعیت اتفاق نیفتاده و بیشتر یک وانموده بوده است.

 در تعریف بودریار وانمودها کپی هایی هستند که چیزهایی را توصیف می کنند که یا از اول اصلیتی نداشته اند یا اکنون دیگر اصلیتی ندارند.

حالا بعد از چند دهه معاندین تلاش کرده اند با همین تکنیک و مبتنی بر تمهیدات جهان مجازی و پست مدرن اهداف شوم خود را پیش ببرند و در رسانه هایشان کار نظام را تمام شده اعلام کنند.

آن ها خودشان هم می دانند که فعالیت هاشان اصلیتی ندارد اما برای اینکه بتوانند مخاطب را فریب دهند از این تهمیدات دروغین بهره می برند.

به همین دلیل است که در شبکه هایی چون اینترنشنال که مستقیم از دولت سعودی بودجه اش را دریافت می کند و شبکه من و تو آنچنان فضای وانموده و دروغینی را بازنمایی می کنند.

آن ها برای اینکه دقایق بیشتری مردم را در خیابان ها نگه دارند دست به هر دروغ و فریبی می زنند و فضا را جوری جلوه می دهند که انگار نظام در مرز فروپاشی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نصراللهی: عملکرد تلویزیون سعودی اینترنشنال در پوشش اغتشاشات انتحار رسانه ای بود

نصراللهی: عملکرد تلویزیون سعودی اینترنشنال در پوشش اغتشاشات انتحار رسانه ای بود