مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 مهر 1401 ساعت 10:122022-10-01سياسي

گفتمان مقاومت و خودکفایی برگرفته از گفتمان دفاع مقدس است


فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: گفتمان مقاومت و خودکفایی برگرفته از گفتمان دفاع مقدس است و امروز به برکت مجاهدت های 43 ساله گفتمان مقاومت در کشورهای اسلامی نهادینه شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک به نقل از روابط عمومی سپاه استان مرکزی سردار محسن کریمی در یادواره شهدای شهرستان محلات و بزرگداشت سردار محمدرضا شاهرخی اظهار کرد: ملت ایران در دفاع مقدس با تکیه بر رهنمودهای ولایت و معنویت مبتنی بر اسلام ناب محمدی(ص) بزرگترین حماسه ها را خلق کردند.

وی افزود: گفتمان مقاومت و خودکفایی برگرفته از گفتمان دفاع مقدس است و امروز به برکت مجاهدت های 43 ساله گفتمان مقاومت در کشورهای اسلامی نهادینه شده است.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی با بیان اینکه گرامیداشت هفته دفاع مقدس در راستای حفظ، پاسداری و ترویج فرهنگ نجات بخش دفاع مقدس است، گفت: دغدغه جوانان و نوجوانان برای گرامیداشت هفته دفاع مقدس جای تقدیر دارد و البته این نشان از زنده بودن فرهنگ ایثار و شهادت در بین جوانان و جامعه است.

کریمی با بیان اینکه پویایی و حرکت جامعه به سمت اهداف و آرمان ها در گرو زنده بودن فرهنگ ایثار و شهادت است ادامه داد: گام دوم انقلاب باید از دفاع مقدس به عنوان پشتوانه راهبردی، فکری و معنوی استفاده شود چراکه دفاع مقدس ذخیره گران بها برای ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گفتمان مقاومت و خودکفایی برگرفته از گفتمان دفاع مقدس است

گفتمان مقاومت و خودکفایی برگرفته از گفتمان دفاع مقدس است