مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 مهر 1401 ساعت 09:222022-10-01اقتصادي

بین تزریق واکسن آنفلوآنزا و کرونا چند روز فاصله باشد؟


در عین حال از آنجایی که ارائه واکسن های آنفلوآنزا باید در سامانه ثبت شود، افراد هنگام مراجعه به داروخانه برای خرید واکسن آنفلوآنزا کارت ملی شان را به همراه داشته باشند.

- نایب رییس انجمن داروسازان تهران درباره چگونکی تزریق واکسن آنفلوآنزا و واکسن کرونا، گفت: باید توجه کرد که حداقل باید 15 تا 20 روز فاصله بین تزریق واکسن آنفلوآنزا با تزریق واکسن کرونا وجود داشته باشد.

دکتر بهمن صبور در گفت و گو با ایسنا، درباره وضعیت توزیع واکسن آنفلوآنزا در داروخانه ها، گفت: به طور کلی امسال یک برند ایرانی واکسن آنفلوآنزا توزیع شده و دو برند فرانسوی و هلندی واکسن آنفلوآنزا نیز وارد و در داروخانه ها توزیع شده است که همه این واکسن های آنفلوآنزا هم چهار ظرفیتی هستند.

واکسن ایرانی آنفلوآنزا هم از کیفیت خوبی برخوردار بوده و چهار ظرفیتی است و سطح پوشش خوبی هم می دهد.

به طور کلی طبق گفته سازمان غذا و دارو دو میلیون و 600 هزار واکسن آنفلوآنزا در کشور تامین شده است که یک میلیون از این واکسن ها ایرانی بوده و یک میلیون و 600 هزار واکسن نیز خارجی بوده اند.

صبور گفت: معمولا هر سال یک سوم واکسن های آنفلوآنزای تامین شده در کشور به معاونت بهداشتی داده می شود تا برای جمعیت پرخطر و جامعه هدف خودشان به صورت رایگان واکسن را تزریق کنند در سایر موارد مردم می توان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بین تزریق واکسن آنفلوآنزا و کرونا چند روز فاصله باشد؟

بین تزریق واکسن آنفلوآنزا و کرونا چند روز فاصله باشد؟