مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 مهر 1401 ساعت 08:272022-10-01پزشكي

بحرانی به نام «سالمندی جمعیت» !/ضرورت تقویت زیرساخت های مراقبت از سالخوردگان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، فرزانه فراهانی_ بشر در جامعه امروزی در کنار همه پیشرفت هایی که طی سال های اخیر به دست آورده است، - بحرانی به نام سالمندی جمعیت !/ضرورت تقویت زیرساخت های مراقبت از سالخوردگان پیری و سالمندی جمعیت بحرانی است که طی سال های آینده به طور جدی پیش روی کشور ما قرار دارد و فراهم کردن زیرساخت های مراقبت از سالمندان در کنار توجه به جوانی جمعیت امری ضروری و مهم است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، فرزانه فراهانی_ بشر در جامعه امروزی در کنار همه پیشرفت هایی که طی سال های اخیر به دست آورده است، با مشکلات و معضلات بسیاری هم دست و پنجه نرم می کند.

معضلاتی که همه جوانب زندگی را برای افراد در جوامع مختلف تحت تأثیر قرار داده است و راه حلی فوری و کارساز برای برون رفت از آن ها وجود ندارد.

پیری و سالمندی جمعیت یکی از مسائل و مشکلاتی است که کشور ما هم از آن در امان نمانده است و به گفته فعالان حوزه جمعیت تا کمتر از 3 دهه دیگر تبعات این بحران بسیاری از جنبه های زندگی در کشور را تحت تأثیر خود قرار خواهد داد.

سالمندی و سالخوردگی جمعیت موضوع مهمی است که مواجهه با آن نیازمند فراهم ساختن یک سری زیرساخت ها و امکانات له فراخور جمعیت سالمند جامعه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بحرانی به نام «سالمندی جمعیت» !/ضرورت تقویت زیرساخت های مراقبت از سالخوردگان

بحرانی به نام «سالمندی جمعیت» !/ضرورت تقویت زیرساخت های مراقبت از سالخوردگان