مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 مهر 1401 ساعت 08:072022-10-01سياسي

تجزیه کشور خیالی باطل برای دشمنان است


تجزیه کشور آرزویی خام و خیالی باطل برای دشمنان است اما این مورد هشداری جدی برای خواص در جهت شناخت نقشه های دشمن است و در این راستا لازم است این این افراد آگاه شوند تا فریب نخورند و باعث ایجاد چند دستگی در جامعه نشوند.

- محمد نورصالحی رییس شورای اسلامی شهر اصفهان در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با بیان اینکه دشمنان ایران به دنبال هر فرصتی هستند تا اصل نظام و انقلاب را هدف قرار دهند و در این راه به هر بهانه ای تمسک می جویند، اظهار داشت: در مدت اخیر فوتی مشکوک اتفاق افتاد که مسوولان ارشد کشور دستور بررسی این موضوع را دادند اما ضدانقلاب از این فرصت سواستفاده کرد تا برخی جوانان و افراد سرشناس را فریب داده، مردم را علیه نظام تحریک کند و کشور را به اغتشاش بکشاند.

وی با تأکید بر اینکه پشت پرده تمام اتفاقات اخیر نقشه سرویس های جاسوسی قرار دارد، افزود: تجزیه کشور آرزویی خام و خیالی باطل برای دشمنان است اما این مورد هشداری جدی برای خواص در جهت شناخت نقشه های دشمن است و در این راستا لازم است این افراد آگاه شوند تا فریب نخورند و باعث ایجاد چند دستگی در جامعه نشوند.

نورصالحی با اشاره به پیشرفت های دولت اسلامی در مدت اخیر یادآور شد: معتقدم این زمان برای فتنه اخیر انتخاب شد تا پیشرفت هایی مانند الحاق ایران به شانگهای، حضور متفاوت ری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجزیه کشور خیالی باطل برای دشمنان است

تجزیه کشور خیالی باطل برای دشمنان است