مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 مهر 1401 ساعت 08:022022-10-01سياسي

فرماندار: زاهدان در امنیت کامل به سر می برد


فرماندار زاهدان مرکز سیستان بلوچستان گفت: هم اینک شهر زاهدان با تلاش نیروهای انتظامی و امنیتی در آرامش کامل به سر می برد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، ابوذر مهدی نخعی شامگاه جمعه در گفت و گویی تلویزیونی با اشاره به اینکه امروز بعد از نماز جمعه اهل تسنن زاهدان، عده ای معلوم الحال و از عناصر وابسته به بیگانه به کلانتری 16 در مجاورت محل برگزاری نماز جمعه حمله ور شدند، اظهارداشت: ابتدا این افراد اقدام به سنگ پراکنی و پس از مدتی برخی از افراد حاضر در این جمع اقدام به تیراندازی کردند و به قصد تصرف کلانتری حمله ور شدند.

او گفت: نیروهای انتظامی در واکنش به این حمله، اقدام متقابل کردند و به دفاع از کلانتری پرداختند که در این بین تعدادی از نیروهای نظامی، انتظامی و مردم مجروح شدند و تعدادی نیز در پی تیراندازی ها کشته شدند.

وی بیان کرد: تعدادی از این افراد که قصد بر هم زدن نظم و امنیت شهر زهدان را داشتند، بلافاصله در سطح شهر بویژه در نقاط حاشیه ای پراکنده شدند و اقدام به تخریب اماکن دولتی، بانک ها، خودروهای آتش نشانی و خودروهای مردم در آن محدوده کردند.

نخعی تصریح کرد: با هوشیاری نیروهای نظامی، انتظامی و نیز مردم، نقشه های این افراد در ایجاد ناامنی و بر هم زدن آرامش جامعه عملی نشد و شهر تحت کنترل انتظامی قرار گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرماندار: زاهدان در امنیت کامل به سر می برد

فرماندار: زاهدان در امنیت کامل به سر می برد