مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 مهر 1401 ساعت 21:022022-09-30اقتصادي

استقبال عراقی ها از اختصاص درصد ثابتی از بودجه برای اربعین


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، آکادمی توسعه انسانی و مطالعات راهبردی «الوارث» یک نظرسنجی از مردم عراق درباره میزان استقبال آن ها از اختصاص درصد معینی از بودجه سالانه کشور برای زیارت اربعین حسینی انجام داد.

- نتایج یک نظرسنجی در عراق نشان داد که اکثریت مردم این کشور با اختصاص درصد ثابتی از بودجه برای زیارت اربعین حسینی موافق هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، آکادمی توسعه انسانی و مطالعات راهبردی الوارث یک نظرسنجی از مردم عراق درباره میزان استقبال آن ها از اختصاص درصد معینی از بودجه سالانه کشور برای زیارت اربعین حسینی انجام داد.

عقیل الشریفی ، مدیر این آکادمی با اشاره به این که زیارت اربعین امام حسین (ع) ابعاد جهانی پیدا کرده و دیگر محدود به بُعد دینی و گردشگری نیست، گفت: این رویداد عظیم امروز به یکی از عناصر قدرت نرم عراق تبدیل شده و به دلیل جهانی بودن این مراسم که میلیون ها زائر از همه کشور های جهان در آن شرکت می کنند، دارای آثار ژئوپلتیکی است.

مدیر آکادمی توسعه انسانی و مطالعات راهبردی الوارث با اشاره به اینکه سوال این نظرسنجی به این صورت بود که آیا با اختصاص درصد ثابتی از بودجه سالانه کشور برای استان کربلا و عتبات مقدسه آن با هدف توسعه زیرساخت ها و ارائه خدمات در زیارت های میلیونی موفق هست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقبال عراقی ها از اختصاص درصد ثابتی از بودجه برای اربعین

استقبال عراقی ها از اختصاص درصد ثابتی از بودجه برای اربعین