مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 مهر 1401 ساعت 18:522022-09-30سياسي

واکنش خطیب جمعه قم به «فتنه روزهای اخیر»


فتنه و آشوبی که در روزهای اخیر شاهد آن بودیم به مراتب ضعیف تر از فتنه سال 88 بود و تجربه ای که مسئولین و ملت داشتند مانع از گسترش آن شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از مهر، امام جمعه قم هدف از فتنه های ایجاد شده از سوی دشمنان را جدا کردن ملت از دین و دین ستیزی برشمرد.

آیت الله سید محمد سعیدی در خطبه های نماز جمعه این هفته قم که در مصلی قدس این شهر برگزار شد اظهار داشت: فتنه و آشوبی که در روزهای اخیر شاهد آن بودیم به مراتب ضعیف تر از فتنه سال 88 بود و تجربه ای که مسئولین و ملت داشتند مانع از گسترش آن شد.

امام جمعه قم گفت: این فتنه اولین و آخرین نخواهد بود چرا که ملت ما به دین خدا و ولایت اعتقاد دارند و به همین دلیل دشمنان با این ملت در ستیز هستند و می خواهند ملت را از دین بازگردانند.

آیت الله سعیدی ادامه داد: مسئولین نباید از کید و مکر دشمنان غافل باشند و باید در آمادگی دائمی باشند که این امر تاکید قرآن کریم است.

امام جمعه قم بیان داشت: قرآن تاکید دارد که مسلمین باید به ابزار جنگی پیشرفته هر عصر مجهز و دارای توانمندی لازم برای مقابله با دشمنان باشند.

تولیت حرم حضرت معصومه (س) ادامه داد: کسب قدرت و قوت اقتصادی و سیاسی نیز مهم است چرا که این مسائل تأثیر مؤثری در پیروزی بر دشمنان دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش خطیب جمعه قم به «فتنه روزهای اخیر»

واکنش خطیب جمعه قم به «فتنه روزهای اخیر»