مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 مهر 1401 ساعت 18:422022-09-30سياسي

راستینه: احتمالا برخی شیوه ها را اصلاح کنیم


من به جریان های سیاسی به کما رفته توصیه می کنم که سرنوشت لیدرهای سیاسی خود را یکبار دیگر مورد توجه قرار دهند و از دستگاه قضایی همانطور که رییس قوه قضاییه تاکید کردند ما هم می خواهیم که ابعاد دقیق این پرونده شفاف بیان شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایلنا، احمد راستینه عضو و سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با ایلنا، درخصوص حوادث اخیر و اعتراضات نسبت به نحوه برخورد پلیس در مساله گشت های امنیت اخلاقی، گفت: در همه کشورها اقتدار پلیس حفظ می شود و من خیلی متاسفم برای جریاناتی که با هر بهانه ای اقتدار پلیس را زیر سوال می برد.

امکان دارد یک جایی در روشی نقد و اشکالی باشد که آن روش و فرآیند باید اصلاح شود، اما اینکه کلیت اقتدار پلیس را کسی زیرسوال ببرد، خدمت به کشور نیست.

وی ادامه داد: نکته دیگر اینکه یک اتفاقی رخ داده و خانواده ای داغدار شده است، ما از صمیم قلب به خانواده امینی تسلیت عرض می کنیم و ما هم از آنجا که ایشان فرزند ملت است از این حادثه به شدت متاثریم، اما اینکه عوامل شکل گیری این مساله چه بوده است این نیازمند بررسی دقیق است.

بالاخره ما انقلابی کردیم که 43 سال از آن گذشته و در این نظام دستگاه های قانونی وجود دارد، پرونده را بررسی کرده و ابعاد آن را تبیین می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راستینه: احتمالا برخی شیوه ها را اصلاح کنیم

راستینه: احتمالا برخی شیوه ها را اصلاح کنیم