مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 مهر 1401 ساعت 17:372022-09-30سياسي

توصیه خطیب جمعه شیراز به رسانه های داخلی


آیت الله لطف الله دژکام با تاکید بر اینکه ویژگی اصلی رسانه صدق است، گفت: راستگویی باید رعایت شود، اما برای جلب مراجعه کننده و مخاطب کسی دروغ به مردم نگوید؛ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، امام جمعه شیراز گفت: امروز مهم ترین مسئله در مدیریت فضای روانی کشور این است که دستگاه های مختلف با هم و هماهنگ عمل کنند.

آیت الله لطف الله دژکام ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه با اشاره به اینکه 13 مهرماه روز نیروی انتظامی است، به تشریح امنیت و احساس امنیت در جامعه پرداخت و اظهار داشت: نیروی انتظامی حافظ امنیت است اما امنیت ابعادی دارد در برخی از آنها ممکن است نیروی انتظامی نقش آفرین باشد، اما دیگران نیز باید کمک دهند.

وی با بیان اینکه بعد فیزیکی امنیت این است که جان و مال مردم در امان باشد، گفت: در این زمینه نیروی انتظامی تلاش های بسیار خوبی کرده و کشفیات نیروی انتظامی در ابعاد مختلف نشان از همین بعد است .

امام جمعه شیراز با بیان اینکه مسئله دیگر امنیت روانی است، افزود: یعنی یک نفر همان طور که در حد مطلوب در کوچه و خیابان امنیتش از حیث اینکه کسی تعرض نکند باید تامین باشد، ممکن است از نظر روحی نیز نباید مردم لطمه بخورند.

دژکام با بیان اینکه ممکن است برخی اقدامات ایجاد ترس کند و این خیلی ناامیدکننده است، عنوان کرد: امنیت روانی خیلی اهمیت دارد؛ براساس حک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توصیه خطیب جمعه شیراز به رسانه های داخلی

توصیه خطیب جمعه شیراز به رسانه های داخلی