مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 مهر 1401 ساعت 16:322022-09-30اقتصادي

بر اساس وعده وزیر اقتصاد؛ وامهای خرد با کامزد صفر درصد به مردم پرداخت می شود


وزیر امور اقتصادی و دارایی در نشست مدیران صندوق های قرض الحسنه منطقه ترشیز گفت: کارمزد وام های 10 میلیون تومانی در بانک های قرض الحسنه به زودی صفر می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از شبکه اخبار اقتصادی و دارای، شادا، سید احسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی در جریان سفر به خراسان گفت: برای اولین بار ظرف یکی دو ماه آینده با هماهنگی که بین بانک قرض الحسنه مهر ایران و بانک قرض الحسنه رسالت صورت گرفته است، برای وام های خرد قرض الحسنه 10 میلیون تومانی و کمتر از آن، کارمزد 4 درصد ر ا به صفر خواهیم رساند تا برای اولین بار مردم بدون کارمزد بتوانند وام های با مبالغ پایین را دریافت کنند.

سید احسان خاندوزی در نشست مدیران صندوق های قرض الحسنه منطقه ترشیز که با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت اقتصاد، نماینده مردم ترشیز در مجلس شورای اسلامی، رییس مرکز روابط عمومی واطلاع رسانی وزارت اقتصاد، مدیرکل امور اقتصاد دارایی خراسان رضوی، فرماندار کاشمر و شهرداران این منطقه در شهرستان کاشمر برگزارشد، ضمن اعلام این خبر گفت: در این نشست چالش ها و موانع پیش رو از سمت مدیران مطرح شد.

وی ضمن بیان این مطلب که با توجه به قدمت و فراگیری خوب قرض الحسنه در این منطقه به عنوان یکی از طرفیتهای خوب تامین مالی کشور، وظیفه ما در دولت تشویق و تسه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بر اساس وعده وزیر اقتصاد؛ وامهای خرد با کامزد صفر درصد به مردم پرداخت می شود

بر اساس وعده وزیر اقتصاد؛ وامهای خرد با کامزد صفر درصد به مردم پرداخت می شود