مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 مهر 1401 ساعت 16:172022-09-30ورزشي

امام جمعه دماوند: آتش بیاران معرکه فتنه باید تعقیب و مجازات شوند


برخی از سیاسیون و چهره های مشهور از بازیگران سینما و تلویزیون، بازیکنان فوتبال، خوانندگان و امثال آنها آتش بیار معرکه فتنه شدند که قطعاً باید تعقیب و مجازات شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از دماوند، حجت الاسلام کاظم فتاح دماوندی، امام جمعه دماوند ظهر امروز در خطبه های عبادی و سیاسی نماز جمعه این هفته دماوند اظهار کرد: هفتم مهرماه روز آتش نشان و ایمنی را گرامی می داریم و از زحمات آتش نشانان عزیز شهرستان دماوند تقدیر و تشکر می کنیم همچنین از فرماندار، شهرداران و اعضای شوراهای شهر تقاضا داریم نسبت به تجهیز بیشتر آتش نشانی ها و تأمین نیروی انسانی، اقدام لازم را در دستور کار قرار دهند.

امام جمعه دماوند در خصوص حوادث اخیر در کشور تصریح کرد: بار دیگر فتنه و آشوب مورد خواست دشمنان نظام اسلامی ما با هوشیاری مردم خاموش شد، اما همه باید از این حوادث درس عبرت بگیریم.

فتاح دماوندی ادامه داد: اتاق فکر دشمن سعی کرد که فتنه اخیر را با انرژی و سرعت و برافروختن احساسات مردم با جسارت و خشونت گسترش دهد؛ به میدان آوردن زنان و دختران جوان و سوءاستفاده از احساسات آنان و همراه کردن چاشنی بدبینی به نظام، ترفند شیطانی فتنه انگیزان بود.

وی تأکید کرد: عناصر منافق، تجزیه خواه و سلطنت طلب، لیدری اغتشاشات اخیر را بر عهده داشتند و به سبک داعش آشوب ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه دماوند: آتش بیاران معرکه فتنه باید تعقیب و مجازات شوند

امام جمعه دماوند: آتش بیاران معرکه فتنه باید تعقیب و مجازات شوند