مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 مهر 1401 ساعت 15:422022-09-30سياسي

رییس جمهور در پیامی درگذشت حاج محسن لبّانی را تسلیت گفت


آیت الله رییسی در پیامی ضمن تسلیت درگذشت حاج محسن لبّانی نوشت: ایشان تا پایان زندگی خویش در عرصه های سیاسی و اجتماعی همانند گذشته در خدمت به نظام اسلامی و آرمان های امام و رهبری انقلاب نقش آفرین بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، آیت الله رییسی رییس جمهور در پیامی ضمن تسلیت درگذشت حاج محسن لبّانی نوشت: ایشان تا پایان زندگی خویش در عرصه های سیاسی و اجتماعی همانند گذشته در خدمت به نظام اسلامی و آرمان های امام و رهبری انقلاب نقش آفرین بود.

  متن کامل پیام تسلیت رییس جمهور به این شرح است: بسم الله الرحمن الرحیم انا لله و انا الیه راجعون درگذشت یار دیرین امام و رهبری و از فعالان نهضت انقلاب اسلامی، حاج محسن لبانی موجب اندوه و تألم خاطر شد.

ایشان عمری را صادقانه در راه اسلام و انقلاب و اهل بیت(ع) گذراند و علیرغم دستگیری چندین باره توسط ساواک در مبارزات با رژیم ستمشاهی، تا پیروزی نهضت امام خمینی دست از مبارزه نکشید و همواره پناه مبارزان انقلاب اسلامی بود.

 ایشان بعد از پیروزی انقلاب اسلامی نیز همواره در میادین مختلف به ویژه در دوران دفاع مقدس حضوری فعال و موثر داشت و تا پایان زندگی با برکت خویش در عرصه های سیاسی واجتماعی همانند گذشته در خدمت به نظام اسلامی و آرمان های امام و رهبری انقلاب نقش آفرین بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس جمهور در پیامی درگذشت حاج محسن لبّانی را تسلیت گفت

رییس جمهور در پیامی درگذشت حاج محسن لبّانی را تسلیت گفت