مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 مهر 1401 ساعت 15:322022-09-30سياسي

امام جمعه کرج: عصاره تمام فعالیت های نیروی انتظامی ایجاد امنیت است


نباید اقتدار نیروی انتظامی در جامعه خدشه دار شود و اگر چه دشمنان در تلاش برای برهم زدن این اقتدار هستند ولی مردم انتظار اقتدار و رافت این نیرو در جامعه را دارند.

- نباید اقتدار نیروی انتظامی در جامعه خدشه دار شود و اگر چه دشمنان در تلاش برای برهم زدن این اقتدار هستند ولی مردم انتظار اقتدار و رافت این نیرو در جامعه را دارند.

نماینده ولی فقیه در استان البرز و امام جمعه کرج با تبریک فرارسیدن فراجا گفت: عصاره تمام فعالیت های نیروی انتظامی که خواسته به حق مردم است، ایجاد امنیت در جامعه می باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا؛ آیت الله سید محمدمهدی حسینی همدانی در خطبه های این هفته نماز جمعه کرج با تبریک حلول ماه ربیع الاول و قدردانی از مردم با بصیرت البرز که در دفع فتنه ها پای کار هستند و مسوولان مسایل را تمشیت می کنند که مردم امنیت داشته باشند، افزود: مردم ایران در اجتماعات گسترده ای که در هفته گذشته داشتند با از بین بردن نقشه های شوم دشمنان و فتنه رسانه های عربی و غربی نشان دادند که اجازه بی احترامی به مقدساتشان را نمی دهند.

وی اظهار داشت:  خانواده نیروی  شجاع  انتظامی کشور تا به امروز بیش از 13 هزار شهید و 22 هزار جانباز تقدیم انقلاب اسلامی کرده است و نام نیروی انتظامی که می آید افراد به یاد امنیت و نظم می افتند که نشانه اهمیت کار این مجموع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه کرج: عصاره تمام فعالیت های نیروی انتظامی ایجاد امنیت است

امام جمعه کرج: عصاره تمام فعالیت های نیروی انتظامی ایجاد امنیت است