مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 مهر 1401 ساعت 14:522022-09-30اقتصادي

محسن رضایی: با تحریم داخلی و خارجی روبرو هستیم


دولت مصمم است تحولاتی را در اقتصاد شکل دهد تا از تراکم مشکلات کشور به خصوص در مورد صنعتگران بکاهد.

- معاون اقتصادی رییس جمهور گفت: دولت مصمم است تحولاتی را در اقتصاد شکل دهد تا از تراکم مشکلات کشور به خصوص در مورد صنعتگران بکاهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک و به نقل ایرنا، محسن رضایی عصر پنجشنبه در نشست بررسی مشکلات و رفع موانع اقتصادی شهرستان های کاشان، آران و بیدگل که با حضور وزیر جهاد کشاورزی و جمعی از فعالان اقتصادی برگزار شد، اظهار داشت: ما در بحث اقتصاد کشور با دو دسته تحریمهای داخلی و خارجی روبرو هستیم.

وی افزود: تحریمهای داخلی، بخاطر پیچیده شدن قوانین و مقررات در یکدیگر و بخشی اداره شدن کشور و همچنین مسائل فرهنگی، اجتماعی و تبعیض های موجود، بوجود آمده، که به طور جدی رفع تحریم های داخلی با اینکه کار ساده ای نیست، ولی یکی از سیاست های دولت فعلی است.

معاون اقتصادی رییس جمهور با اشاره به تحریم های خارجی، ادامه داد: در خصوص رفع تحریم های خارجی نیز کشور بسیار جدی است که می توان به اراده دولت درخصوص حل و فصل روابط خارجی در حوزه اقتصاد اشاره کرد.

وی با بیان اینکه برای گشایش درهای اقتصادی تنها نمیخواهیم به یک در خاصی اکتفا کنیم، تصریح کرد: دولت معتقد به استفاده از همه درهای اقتصادی دنیا (چین، روسیه، آسیا، اروپا) است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محسن رضایی: با تحریم داخلی و خارجی روبرو هستیم

محسن رضایی: با تحریم داخلی و خارجی روبرو هستیم