مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 مهر 1401 ساعت 14:472022-09-30سياسي

نشان دادن تصویر شهید سلیمانی در سازمان ملل شجاعانه بود


اقدام رییس جمهور در نشان دادن تصویر شهید سلیمانی در سازمان ملل اقدامی شجاعانه و هوشمندانه بود و دشمن باید بداند که راه آن شهید گم نمی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سیریک، حجت الاسلام محسن سالاری امام جمعه سیریک امروز در خطبه های نماز جمعه این شهرستان اظهار کرد: امام حسن عسکری که سالروز شهادت شان نیز در هفته آتی است می فرمایند اگر تقوا دارید در دین خود باید اول پارسا باشید، دوم در گفتار راستگو باشید، سوم امانتدار و چهارم با مردم خوش اخلاق باشید.

به گفته امام عسکری (ع) مسلمین باید  طوری رفتار کنند که مردم به سمت آل پیامبر تمایل بیابند نه اینکه باعث دوری مردم از آل پیامبر شوند.

وی ضمن عرض تسلیت  شهادت امام عسکری بیان کرد: تنها امامی که نتوانست حتی یکبار هم به حج برود و در حصر شدید بود امام حسن عسکری علیه السلام بودند چرا که امام تحت حفاظت بود و همچنین دوره امامت ایشان هم کوتاه بود، طاغوتیان زمان امام آنچنان از اثر گذاری ایشان در هراس بودند که ملاقات های ایشان با مراجعین خود را کاملا کنترل می کردند.

  امام عسکری پدر منجی عالم بشریت است و مبلغان و مداحان اهل بیت علیهم السلام ما هم باید در شب شهادت ایشان سنگ تمام بگذارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشان دادن تصویر شهید سلیمانی در سازمان ملل شجاعانه بود

نشان دادن تصویر شهید سلیمانی در سازمان ملل شجاعانه بود