مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 مهر 1401 ساعت 14:472022-09-30سياسي

ائمه جمعه استان اردبیل در نماز جمعه چه گفتند؟


ائمه جمعه استان اردبیل در خطبه های نماز جمعه این هفته ضمن گرامیداشت روز آتش نشانی و ایمنی و اشاره به روز جهانی سالمندان؛ به اتحاد و همدلی ملت ایران در پشتیبانی از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران پرداختند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، نماز جمعه این هفته در شهرستان ها و شهرهای مختلف استان اردبیل برگزار شد.

رییس جمهور با نشان دادن تصویر حاج قاسم، غرور ملی مردم ایران را آشکار کرد حجت الاسلام محمد جعفرزاده، امام جمعه شهرستان اصلاندوز در خطبه های این هفته نماز جمعه ضمن گرامیداشت روز آتش نشانی و ایمنی و تجلیل از کارکنان این مجموعه ها، اظهار کرد: حفظ جان انسان ها ارزش شرعی بسیار بالایی دارد، آیه بسیار خاصی در این زمینه داریم که می فرماید وَمَنْ أَحْیَاهَا فَکَأَنَّمَا أَحْیَا النَّاسَ جَمِیعًا یعنی و هر کس، انسانی را از مرگ برهاند و زنده بدارد، گویی همه انسان ها را زنده داشته است .

در همین راستا از مسئولان انتظار داریم نسبت به تدبیرات لازم در جهت ایمن سازی مساکن مردم و ساخت و سازهای ایمن عنایت ویژه ای داشته باشند.

  وی افزود: آتش نشان ها مصداق و نمونه بارز انسان های فداکار هستند که در مقاطع مختلف حتی با اهدای جان شیرین خود، ایثار را در مقام عمل معنا کردند و این از خودگذشتگی ها مسلماً با پشتوانه روحیات مذهبی است که باعث م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ائمه جمعه استان اردبیل در نماز جمعه چه گفتند؟

ائمه جمعه استان اردبیل در نماز جمعه چه گفتند؟