مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 مهر 1401 ساعت 14:272022-09-30سياسي

حیا و عفت مصداق تقوا در پوشش انسان است/لزوم برپایی کرسی های آزاد اندیشی


باید در جاهایی مانند دانشگاه ها و مساجد کرسی های آزاداندیشی تشکیل شود و افرادی که در این نشست ها شرکت می کنند تشویق و از آن ها تقدیر شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، حجت الاسلام مجتبی میردامادی، امام جمعه موقت اصفهان ظهر امروز در خطبه های این هفته نماز جمعه اصفهان، ضمن عرض تسلیت شهادت امام یازدهم(ع) و حضرت سکینه(س)، اظهار داشت: طبق آیات قرآن لباس، زینت انسان و وجه تمایز آن با حیوان است و در واقع زیبایی انسان به پوشش او است.

وی با بیان اینکه خداوند لباس تقوا را در این میان برتر می داند، گفت: البته این عبارت به معنای غیر ضروری بودن پوشش ظاهری نیست بلکه خداوند مصداق تقوا در خصوص پوشش را حیا و عفت انسان عنوان کرده است وبنابراین حیا و لباس دنیایی هر دو لازم هستند.

میردامادی در خصوص وقف که بهترین باقیات صالحات است، تصریح کرد: پیامبر(ص) فرمودند که انسان می میرد و سه چیز از او باقی می ماند، آثار علمی، صدقه جاریه و اولاد صالح است.

دشمنی ها از ترس گسترش اسلام ادامه دارد امام جمعه موقت اصفهان درباره اغتشاشات و فتنه اخیر خاطرنشان کرد: شنیدیم که افرادی قرآن را آتش زدند، این ها قرآن را آتش نزدند بلکه خود را آتش زدند، مثل این است که فردی پزشکی را آتش بزند، در اصل این پزشک به خود آن فرد کمک می کند و فرد با آتش زدن پزشک، خود را آتش زده ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حیا و عفت مصداق تقوا در پوشش انسان است/لزوم برپایی کرسی های آزاد اندیشی

حیا و عفت مصداق تقوا در پوشش انسان است/لزوم برپایی کرسی های آزاد اندیشی