مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 مهر 1401 ساعت 14:172022-09-30سياسي

مردم قدردان ایثار نیروی متعهد انتظامی هستند


امام جمعه اقلید با اشاره به فداکاری و ایثار نیروی خدوم و متعهد انتظامی در حوادث اخیر و در طول تاریخ پس از انقلاب اسلامی، تصریح کرد: مردم قدر ازخودگذشتگی ها و خون های ریخته شده دلاورمردان نیروی انتظامی را می دانند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اقلید، حجت الاسلام محمدصادق طالبی در آیین عبادی سیاسی را گرامی داشت و اظهار کرد: نیروی انتظامی یعنی مجموعه ای که به دنبال حفظ امنیت جامعه است.

وی با بیان اینکه اگر در جامعه ای امنیت نباشد، جان و مال مردم در امان نیست، یادآور شد: نیروی انتظامی علاوه بر اینکه به وظایف و تکلیف ذاتی خود عمل می کنند، در برخی موارد نیز به عنوان ضابط دادگستری و یا با حکم دادگاه انجام وظیفه می کنند.

امام جمعه اقلید ادامه داد: در حوادث اخیر و مشابه آن، دیدیم که نیروی خدوم و متعهد انتظامی چگونه برای حفظ مال و جان مردم، خود را به آب و آتش زدند و حتی برخی از آن ها جان خود را فدا کرده و به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

خطیب جمعه اقلید با تأکید بر اینکه مردم قدردان این فداکاری ها هستند و ادای احترام و قدرشناسی خود را نشان دادند، هفته و روز نیروی انتظامی را تاریخی به یادماندنی خواند و خاطرنشان کرد: بار دیگر حمایت خود از نیروی انتظامی را اعلام می داریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم قدردان ایثار نیروی متعهد انتظامی هستند

مردم قدردان ایثار نیروی متعهد انتظامی هستند