مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 مهر 1401 ساعت 14:122022-09-30اقتصادي

ایران در ابوموسی اسکله تفریحی - تجاری می سازد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی در مراسم امضای تفاهمنامه با وزارت میراث فرهنگی اظهار کرد: به جهت وجود کریدور های ریلی و آزادراهی شمال – جنوب و نیز شرق – غرب، - استاندار هرمزگان با بیان اینکه در زمان حاضر 5 جزیره استان در حوزه دریایی و بندری زیرکاربری رفته است، گفت: برای سایر بنادر استان هم به ویژه جزیره استراتژیک ابوموسی اسکله های تفریحی و تجاری ساخته می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی در مراسم امضای تفاهمنامه با وزارت میراث فرهنگی اظهار کرد: به جهت وجود کریدور های ریلی و آزادراهی شمال – جنوب و نیز شرق – غرب، ایران می تواند محور ترانزیت کالا در منطقه و حتی جهان باشد.

وی افزود: ظرفیت جابه جایی بار در منطقه قفقاز و آسیای میانه حدود 200 میلیون تن برآورد می شود که در صورت جذب تنها 20 درصد از این میزان توسط کشورمان، درآمد سرشاری (به اندازه درآمد نفتی کشور) نصیب ایران خواهد شد.

وی از اخذ مجوز پس از تلاش یکساله در هیئت دولت در راستای برطرف کردن موانع حمل و نقل هوایی، دریایی و ریلی خبر داد و ابراز امیدواری کرد با کمک وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی زمینه حضور تعداد زیادی توریست و گردشگر خارجی در ایام برگزاری جام جهانی 2022 میلادی قطر در بنادر جن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران در ابوموسی اسکله تفریحی - تجاری می سازد

ایران در ابوموسی اسکله تفریحی - تجاری می سازد