موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - تامين اجتماعي - افزايش حقوق - افزايش حقوق بازنشستگان - بازنشستگان تامين اجتماعي - نعيمه نظام دوست - همسان سازي حقوق - همسان سازي حقوق بازنشستگان - كميسيون اجتماعي - مستمري بگيران - جودوي قهرماني جهان - كلانشهر كرمانشاه - فيلم فصل فراموشي فريبا - صادق آملي لاريجاني - سامانه ضد تگرگ - فاز دوم هدفمندي يارانه ها - ديپلمه هاي نظري - قطعات كامپيوتر - سيدمجيد حسيني - شركت شهرك هاي صنعتي البرز - شادي مردم ايران - روسكومنادزور - سريعترين خودروها

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 مهر 1401 ساعت 13:522022-09-30بين الملل

ناوهای هواپیمابر و موشک های اتمی بازوان هجومی و بازدارنده چین


تحلیلگران نظامی بر رشد قابل توجه چین در ساخت ناوهای هواپیمابر و موشک های اتمی این کشور در تقابل با آمریکا و سایر رقبای منطقه ای اشاره کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، یک وبگاه تخصصی حوزه نظامی در مطلبی به تلاش ارتش روسیه است، اما در هر حال یک جهش بزرگ به جلواست.

این ناو در تمرینات اخیر با بارگیری کامل با 24  فروند جنگنده جی-15 و شماری بالگرد رزمی شاهده شد.

به گفته ناظران، این بزرگترین شمار هواپیمای جنگی در ناو هواپیمابر چین تا به امروز بوده است.

*پیشرفت چین در ساخت ناوهای هواپیمابر ارتش چین در 10 سال گذشته پیشرفت قابل توجهی در عملیات ساخت ناو هواپیمابر داشته است.

ژو یانگ معاون ناو هواپیمابر شاندونگ در این زمینه گفت، پیشرفت در تکنیک های شبانه و تسلط بر فرود در شب به این معنی است که ما می توانیم وظایف را به روشی در هر شرایط جوی انجام دهیم، به ویژه در شب و در شرایط آب و هوایی پیچیده و در جنگ های احتمالی بعدی ابتکارعمل بیشتری خواهیم داشت.

گزارش اخیر اندیشکده ارزیابی راهبردی و بودجه  آمریکا نشان می دهد که ارتش خلق چین منابع لازم برای ادامه نوسازی خود در دهه 2020 دارد.

این اندیشکده هشدار داده که ارتش چین دارای منابعی است که تا سال 2030 می تواند تا پنج فروند ناو هواپیمابر و 10 زیردریایی مجهز به پرتاب موشک اتمی را در اختی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ناوهای هواپیمابر و موشک های اتمی بازوان هجومی و بازدارنده چین

ناوهای هواپیمابر و موشک های اتمی بازوان هجومی و بازدارنده چین