مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 مهر 1401 ساعت 13:222022-09-30سياسي

دبیر آموزش و پرورش: شبهه افکنی در اذهان نوجوانان توسط دشمن بسیار زیاد شده است


دبیر آموزش و پرورش با بیان اینکه شبهه افکنی در اذهان نوجوانان و جوانان توسط دشمن بسیار زیاد شده است، افزود: دشمن قصد بر هم زدن وحدت ملی و همچنین ایجاد چالش و مشکلات برای نظام اسلامی را دارد.

- سید عباس سجادی دبیر آموزش و پرورش در گفت وگو با خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس با توجه به اتفافات اخیر در کشور، اظهار کرد: نشان دادند، وجود 5 هزار معلم شهید و 36 هزار دانش آموز شهید، سند کلام بنده است.

وی ادامه داد: مسؤولان نظام آموزش و پرورش باید برنامه ریزی برای پاسخ به سؤالات و شبهاتی که در اذهان دانش آموزان ایجاد می شود، داشته باشند.

سه دهه قبل دائما گروه هایی را از اساتید و صاحبنظران برجسته در رشته های مختلف در جلسات، همایش ها و مدارس حضور می یافتند و پاسخ به سوالات اولیا و دانش آموزان داشتند اما این طرح تعطیل شده است.

این دبیر آموزش و پرورش با بیان اینکه شبکه های ماهواره ای و فضای مجازی، نوجوانان و جوانان را تا جایی پیش می برند که احساس می کند باید جلوی نظام بایستد و اموال عمومی را تخریب کند؛ اگر خودمان برای جوان ها برنامه داشته باشیم و شبهه را پاسخ دهیم، این اتفاقات نمی افتد ضمن اینکه باید بحث اینترنت و فضای مجازی را مدیریت کنیم در مدارس به سؤالات دانش آموزان پاسخ دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دبیر آموزش و پرورش: شبهه افکنی در اذهان نوجوانان توسط دشمن بسیار زیاد شده است

دبیر آموزش و پرورش: شبهه افکنی در اذهان نوجوانان توسط دشمن بسیار زیاد شده است