مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 مهر 1401 ساعت 12:422022-09-30سياسي

نماینده ولی فقیه در لرستان: نظام جمهوری اسلامی از مردمی ترین نظام های تاریخ است


امیدواریم  ایجاد مرکز پژوهش ها  نقطه عطفی برای کیفیت بخشی، ایجاد تحول، بهبود ذهنیت مردم و افزایش سرمایه اجتماعی شوراها بر مسیر شایسته سالاری و عدم توجه به توصیه های فراقانونی باشد.

- نماینده ولی فقیه در لرستان: نظام جمهوری اسلامی از مردمی ترین نظام های تاریخ است سید احمدرضا شاهرخی: امیدواریم  ایجاد مرکز پژوهش ها  نقطه عطفی برای کیفیت بخشی، ایجاد تحول، بهبود ذهنیت مردم و افزایش سرمایه اجتماعی شوراها بر مسیر شایسته سالاری و عدم توجه به توصیه های فراقانونی باشد.

نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی از مردمی ترین نظام های تاریخ است گفت: مردمی بودن نظام جمهوری اسلامی در سطوح مختلف قوای مجریه، مقننه و قضاییه خود را نشان داده است.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازتسنیم، سید احمدرضا شاهرخی شامگاه پنجشنبه در دیدار با رییس شورای عالی استان ها، با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی جزو مردمی ترین نظام هایی است که در طول تاریخ وجود داشته است، اظهار داشت: این مردمی بودن نظام در سطوح مختلف قوای مجریه، مقننه و قضاییه خود را نشان داده است.

  وی افزود: در جلساتی که تاکنون داشته ایم در کمتر از سه سال 40 بار از  مشکلات شهرداری و شوراهای شهر به مناسبت های مختلف چه قبل از انتخابات و چه بعد از انتخابات نام برده ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده ولی فقیه در لرستان: نظام جمهوری اسلامی از مردمی ترین نظام های تاریخ است

نماینده ولی فقیه در لرستان: نظام جمهوری اسلامی از مردمی ترین نظام های تاریخ است