مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 مهر 1401 ساعت 12:322022-09-30سياسي

روشنگری امروز از نان شب واجب تر است


مدیر حوزه های علمیه خواهران چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه هدف دشمن از هزینه های سنگین سیاسی و اقتصادی، زدن فکر مردم است، خطاب به حوزویان گفت: - حجت الاسلام و المسلمین سید مصطفی هاشمی، امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، با اشاره به اینکه تقابل جبهه باطل در برابر جبهه حق از ابتدای تاریخ بوده و در آینده نیز خواهد بود، گفت: در برنامه ریزی های براندازی نظام که دشمنان خارجی طراحان و حامیان اصلی اش هستند، عده ای در داخل کشور نیز نقش دارند و در زمین دشمن بازی می کنند.

مدیر حوزه های علمیه خواهران چهارمحال و بختیاری ادامه داد: این دشمنی ها از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی وجود داشته و کماکان ادامه دارد.

هاشمی با تاکید بر اینکه نباید اجازه دهیم حس ناامیدی در مردم شکل بگیرد، بیان کرد: افرادی هم هستند که هرچند حجاب کاملی ندارند اما نسبت به ارزش ها غیرت داشته و پای کار انقلابند.

وی نقش آفرینی مردم در مراسم اربعین، اجتماع زیارت امام رضا(ع) و تجمعات بعد از آشوب های اخیر را شاهد بر این موضوع دانست و افزود: تنها عده خاصی غافلند که اقلیت هستند نه همه مردم.

بعد از هر فتنه غبارها کنار می رود مدیر حوزه های علمیه خواهران استان ضمن اشاره به الطاف خداوند به مردم و انقلاب اظهار کرد: بعد از هر فتنه، غبارهایی کنار رفته و یکسری واقعیت ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روشنگری امروز از نان شب واجب تر است

روشنگری امروز از نان شب واجب تر است