مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 مهر 1401 ساعت 11:522022-09-30سياسي

اغتشاشات اخیر هیچ گونه پایگاه مردمی نداشت


رضا صفری، کارشناس مسائل سیاسی در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با بیان اینکه اغتشاشات اخیر محصول تلاش و کوشش جریان های ضد انقلاب و اپوزیسیون نظام اسلامی است، اظهار داشت: دستاوردهای دولت و نظام اسلامی جریان ضد انقلاب را به این نتیجه رساند که اگر دولت با شتاب توفیقات گذشته پیش رود، دشمنی هایشان در سطح داخل و خارج خنثی خواهد شد.

وی افزود: در واقع دشمنی عناصر ضد انقلاب محصول توفیقات روزافزون دولت و نظام اسلامی در منطقه و جهان و حاصل تلاش های اتاق فکر و سازمان های جاسوسی در دنیا است.

صفری با یادآوری اینکه این فتنه با سازماندهی عناصر خودفروخته و میدان داری سلبریتی هایی که دل در گرو فرش قرمز اسکار و جشنواره های جهانی دارند مدیریت شد، تأکید کرد: لازم است دستگاه حاکمیتی و در رأس آن قوه قضاییه بدون هیچ گونه مسامحه ای با عاملان اصلی و محرکان اغتشاشات اخیر برخورد قاطع و جدی را در دستور کار خود قرار دهد.

کارشناس مسائل سیاسی با تأکید بر اینکه نباید رأفت اسلامی را خرج اشخاصی که از پول بیت المال به مقام و شهرت رسیده اند، عنوان کرد: بسیاری از افراد دستگیر شده در ماجرای آبان 98 همان افرادی بوده اند که در اغتشاشات گذشته نیز نقش داشته اند و در این راستا نباید رأفت اسلامی شامل حال چنین افرادی شود زیرا به صلاح جامعه اسلامی نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اغتشاشات اخیر هیچ گونه پایگاه مردمی نداشت

اغتشاشات اخیر هیچ گونه پایگاه مردمی نداشت