مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 مهر 1401 ساعت 11:522022-09-30سياسي

رفتارهای هنجار شکنانه برخی سلبریتی ها قابل اغماض نیست


نایب رییس شورای ائتلاف نیروهای انقلابی کشور گفت: اقدام برخی افراد که سر سفره نظام جمهوری اسلامی بزرگ شده و از خوان این نعمت مقبولیت و معروفیت پیدا کردند، - پرویز سروری در جریان سفر به استان لرستان به منظور شرکت در نشست فصلی شورای ائتلاف نیروهای انقلابی لرستان در گفت وگو با خبرنگار فارس در خرم آباد، در خصوص موضع این شورا نسبت به اغتشاشات اخیر بیان داشت: جمهوری اسلامی نباید به راحتی از اغتشاش گران عبور کند.

وی خاطرنشان کرد: اقدام برخی افراد که سر سفره نظام جمهوری اسلامی بزرگ شده و از خوان این نعمت مقبولیت و معروفیت پیدا کردند، اما امروز در صف معاندین قرار گرفته و به دشمن سرویس می دهند، قابل اغماض نبوده و باید با آن ها قاطعانه برخورد شود.

نائب رییس شورای ائتلاف کشور، ضمن محکومیت حرکات هنجارشکنانه برخی سلبریتی ها و همچنین تحرکات ضد انقلابی برخی سرویس های خدماتی، از مسوولان نظام جمهوری اسلامی درخواست کرد بدون مماشات بر این رفتارها نظارت داشته و برخورد نماید.

سروری بیان داشت: متاسفانه در جریان اغتشاشات اخیر شاهد بودیم که برخی افراد با وجود استفاده از ظرفیت های ملی، اما در جهت براندازی با دشمن همراهی و همکاری می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفتارهای هنجار شکنانه برخی سلبریتی ها قابل اغماض نیست

رفتارهای هنجار شکنانه برخی سلبریتی ها قابل اغماض نیست