مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 مهر 1401 ساعت 11:022022-09-30پزشكي

ایجاد 300 باغچه خانگی در روستاهای سمنان


مدیر هماهنگی ترویج سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان از ایجاد 300 باغچه خانگی در روستاهای این استان خبر داد و گفت: طرح ترویج و آموزش تغذیه سالم در جامعه زنان روستایی در استان پیگیری می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، فاطمه سعیدی، مدیر هماهنگی ترویج سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان پیش از ظهر امروز در کارگروه ستادی که با حضور مدیر و معاون هماهنگی ترویج امور زنان استان و شهرستان ها، رییس گروه بهبود و تغذیه جامعه، کارشناسان دانشگاه علوم پزشکی برگزار شد، اظهار کرد: طرح ترویج و آموزش تغذیه سالم در جامعه زنان روستایی و ایجاد باغچه های خانگی با همکاری مشترک دفتر تغذیه جامعه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و دفتر توسعه فعالیت های کشاورزی زنان روستایی و عشایری وزارت جهاد کشاورزی در حال اجراست.

وی خاطرنشان کرد: این طرح با هدف کلی پایان دادن به گرسنگی، دستیابی به امنیت غذایی و تغذیه بهتر و ترویج کشاورزی پایدار، ترویج فرهنگ تغذیه سالم در بین زنان روستایی و عشایری، ترویج تولید در باغچه های خانگی با موضوع سبزی و صیفی در بین زنان روستایی و عشایری از سال 97 تاکنون ادامه دارد.

مدیر هماهنگی ترویج سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان به برخی از دستاوردهای طرح ترویج و آموزش تغذیه سالم در جامعه زنان روستایی اشاره کرد و گفت: ایجاد 300 عد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد 300 باغچه خانگی در روستاهای سمنان

ایجاد 300 باغچه خانگی در روستاهای سمنان