مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 مهر 1401 ساعت 10:322022-09-30سياسي

آخرالزمان و کشفیات مرموز در هم تنیده!


به راستی کدام حجاب اجباری؟! اگر حجاب اجباری بود آیا خانم معتمد آریا می توانست در تداوم این فتنه مرموز به راحتی حیا و شرم خویش را، آن هم سر مزار مرحوم امین تارخ و در ملاءعام چوب حراج بزند؟! و قبر در انتظارش را پیشاپیش بلرزاند! -  گروه سیاسی خبرگزاری فارس،  ابوالقاسم علیزاده - واژه کشفیات به لحاظ فراوانی در میان دیگر کلمات و واژه ها در روزهای فتنه گون آخرالزمان رکورددار حریم واژگانی است، اما در دو حوزه در هم تنیده و بیشتر خودنمایی می کند.

یکی در کف خیابان های تهران و .

زیر حرارت و آتش سطل های زباله که می سوختند و شعله های حقد و کینه  از آنها زبانه می کشید، که انواع ملزومات اغتشاش و ناامنی از اغتشاگران، اصطلاحا کشف گردید و یکی هم در مسابقه برخی سلبریتی های خود ستا و تشنه دیده شدن که در این روزها کاسه لیسی بیگانگان و نیش خواری فلسفه غرب و اندیشه لیبرالی و الحادی و نفاق، افتخارشان گردیده و با کشف حجاب کاملا اختیاری، پز فرهنگ و ادب نداشته خود را می دهند.

گروه اول، کشفیات گول خوردگان رسانه های جبهه شیطان و و تفنگ ساچمه زن و سلاح گرم و قلوه سنگ های رنگی و صیقل داده شده، به جنگ فرزندان غیور و البته مظلوم که تنها دغدغه آنان امنیت جامعه است آمده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرالزمان و کشفیات مرموز در هم تنیده!

آخرالزمان و کشفیات مرموز در هم تنیده!