مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 مهر 1401 ساعت 22:272022-09-29بين الملل

آمریکا مرگ شهروند خود در حمله ایران به تروریست های کومله را تأیید کرد


وزارت خارجه آمریکا امروز پنجشنبه تأیید کرد که یکی از شهروندانش در حمله روز گذشته نیروی زمینی سپاه به گروهک های تجزیه طلب در شمال عراق کشته شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، وزارت خارجه آمریکا امروز پنجشنبه تأیید کرد که یکی از شهروندانش در حمله روز گذشته نیروی زمینی سپاه به گروهک های تجزیه طلب در شمال عراق کشته شده است.

  خبرگزاری فرانسه به نقل از ویدنت پاتل ، یکی از سخنگوهای وزارت خارجه آمریکا نوشته است: می توانیم تأیید کنیم که یک شهروند آمریکا در نتیجه حمله راکتی در منطقه کردستان عراق کشته شده است.

قرارگاه حمزه سیدالشهدای نیروی زمینی سپاه چهارشنبه با موشک های نقطه زن و پهپادهای انهدامی، چند مقر تروریست های تجزیه طلب را در اقلیم شمال عراق هدف قرار داد.

روابط عمومی نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه ای با اشاره به آغاز مرحله جدید عملیات علیه مواضع و مقرهای گروهک های تروریستی ضدایرانی در مناطقی در عمق اقلیم شمال عراق تاکید کرد: عملیات تا دفع موثر تهدید و برچیده شدن مقرهای گروهک های تروریستی با قاطعیت ادامه خواهد داشت.

یک منبع آگاه نظامی در گفت وگو با خبرنگار فارس گفت: این حملات از بعد شدت و دامنه بسیار کم سابقه و کوبنده بوده و آسیب های جدی به مقر تروریست ها وارد کرده، به طوری که مقر اصل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا مرگ شهروند خود در حمله ایران به تروریست های کومله را تأیید کرد

آمریکا مرگ شهروند خود در حمله ایران به تروریست های کومله را تأیید کرد