مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 مهر 1401 ساعت 19:322022-09-29بين الملل

ترامپ: حادثه نورد استریم شاید به جنگ منجر شود


رییس جمهور سابق آمریکا گفت، خرابکاری در خطوط انتقال گاز روسیه به اروپا می تواند به جنگ منجر شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، دونالد ترامپ رییس جمهور سابق آمریکا گفت، خرابکاری در خطوط انتقال گاز ) روز گذشته، دو مورد نشتی گاز از خط لوله انتقال گاز روسیه به اروپا به اسم نورد استریم 1 و یک مورد نشتی گاز از خط لوله انتقال گاز نورد استریم 2 حوالی آب های دانمارک و سوئد گزارش شد.

به گفته نخست وزیران سوئد و دانمارک، حادثه ای که رخ داده از دید آن ها تهدید نظامی مستقیم یا حمله علیه این دو کشور تلقی نمی شود.

سخنگوی ریاست جمهوری روسیه روز گذشته (سه شنبه) در پاسخ به این سوال که آیا ممکن است خرابکاری پشت این حادثه باشد، گفت: مشخص است که نوعی تخریب خط لوله وجود دارد، چه چیزی باعث آن شده؟ قبل از این که نتایج تحقیقات مشخص شود، نمی توانیم هیچ گزینه ای را نادیده بگیریم .

در حالی که مقام های روسیه از احتمال خرابکاری در خط لوله نورد استریم خبر دادند، یک سیاستمدار لهستانی از آمریکا بابت آسیب وارد شده به خط لوله انتقال گاز روسیه تشکر کرد.

وزارت خارجه روسیه نیز امروز (پنجشنبه) اعلام کرده نشت گاز از خط لوله نورد استریم در دریای بالتیک در منطقه ای رخ داده که تحت کنترل سرویس های اطلاعاتی آمریکاست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترامپ: حادثه نورد استریم شاید به جنگ منجر شود

ترامپ: حادثه نورد استریم شاید به جنگ منجر شود