مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 مهر 1401 ساعت 18:522022-09-29سياسي

مردم آگاه و بصیر توطئه دشمنان را در حوادث اخیر خنثی کردند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، سردار و منافقان کردند و باید گفت ایران باتوجه به این همه دشمنی ها از بین می رفت.

وی با بیان اینکه شهدا به ما درس اعتماد به نفس، خودباوری، خوداتکایی و اثبات شعار ما می توانیم دادند، اظهار کرد:  ما باید از دستاورد شهدا سخن بگوییم؛ چراکه به دلیل فضاسازی دشمن و اینکه غرق در خود حادثه هستیم از سیر وقایع غفلت می کنیم.

جانشین رییس سازمان بسیج مستضعفین با اعلام اینکه در عرصه سیاسی انقلاب اسلامی بزرگترین ضربه را بر پیکر گفتمان تروریستی و امپریالیسمی در دنیا وارد کرد، افزود: انقلاب اسلامی با پیروزی به گفتمانی در دنیا پایان داد که دنیا را بین خود تقسیم کرده بودند، شاید ریشه اصلی عداوت جهانی چه در شرق و غرب به همین مساله برمی گردد.

وی اضافه کرد: کشوری که رژیم وابسته و مستبد پهلوی توسط انگلیسی ها روی کار آمده بود و با حمایت انگلیسی ها و آمریکایی ها به حیات خود ادامه می داد و هیچ یک از تصمیمات دربار بدون اجازه اش گرفته نمی شد حکومتی برپا شد که در مقابل قدرت های جهانی ایستادگی کرد و توانست حرف جدیدی را به دنیا نشان دهد.

قریشی ادامه داد: تا قبل از پیروزی انقلاب اسلامی دنیا بین دوقدرت جهانی تقسیم شده بود ولی انقلاب اسلامی در این مسیر الگویی بوده است که کشور ما جز محدود کشورهایی بود توانست واکسن ضدکرون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم آگاه و بصیر توطئه دشمنان را در حوادث اخیر خنثی کردند

مردم آگاه و بصیر توطئه دشمنان را در حوادث اخیر خنثی کردند