مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 مهر 1401 ساعت 18:122022-09-29سياسي

دشمن به دنبال نقشه شوم تجزیه ایران است/ کلیدواژه هر فتنه را باید شناخت


دشمن به دنبال نقشه شوم تجزیه ایران است اما در تجزیه متوقف نمی شود بلکه به هر سطحی از تنش و درگیری در ایران دامن می زند تا بتواند معادلات خود را به جامعه ما تحمیل کند.

- حجت الاسلام علی اکبر میرزایی استاد حوزه و دانشگاه عصر امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در بندرعباس اظهار کرد: دشمنان نسبت به جمهوری اسلامی برنامه دارند و برنامه شان بر اساس شرایط زمانی و مکانی متفاوت است اما ماهیت برنامه دشمن کاملا مشخص و همانا ضربه زدن به کیان کشور و تجزیه ایران اسلامی است.

وی با تصریح بر این که دشمنان بدنبال سوار شدن بر تنوع قومی در کشور با هدف طراحی دسیسه های منطقه ای بر علیه امنیت ایران هستند، خاطرنشان کرد: اصل نقشه تجزیه ایران از قدیم وجود داشته اما دشمن متوقف در تجزیه کشورمان نیست بلکه از آشوب، اغتشاش، درگیری و اختلاف میان مردم در هر سطحی برای پیشبرد اهداف پلیدانه خود استفاده می کند.

این استاد حوزه و دانشگاه افزود: شایعه پراکنی و اختلاف میان مردم و مسؤولان و اختلاف میان مسؤولان از دیگر طراحی های دشمنان ملت ایران برای کشورمان است و ما در کنش و واکنش هایمان باید متمرکز بر مبارزه با نقشه شوم دشمنان باشیم تا با بصیرت، هوشیاری و فتنه شناسی حرکت کرده و راه را بر اغتشاش و ناامنی در کشور ببندیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمن به دنبال نقشه شوم تجزیه ایران است/ کلیدواژه هر فتنه را باید شناخت

دشمن به دنبال نقشه شوم تجزیه ایران است/ کلیدواژه هر فتنه را باید شناخت