مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 مهر 1401 ساعت 18:022022-09-29پزشكي

وزیر بهداشت: جایگاه پانزدهم ایران در سرعت رشد علمی در علوم پزشکی و سلامت در دنیا


وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، شمار کنونی دانشجویان رشته های مختلف حوزه پزشکی و سلامت را بیش از 260 هزار نفر و 20 هزار عضو هیات علمی اعلام کرد و گفت: - وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، شمار کنونی دانشجویان رشته های مختلف حوزه پزشکی و سلامت را بیش از 260 هزار نفر و 20 هزار عضو هیات علمی اعلام کرد و گفت: ما هم اکنون در تمامی رشته های علوم پزشکی موجود در دنیا در داخل کشور رشته تحصیلی دایر شده داریم.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، مرجعیت علمی ایران به خصوص در حوزه پزشکی و سلامت را افقی دست یافتنی دانست و خواستار حفظ و ارتقای جایگاه فعلی حوزه سلامت ایران در منطقه شد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، بهرام عین اللهی روز پنجشنبه در جریان سفر به استان اردبیل ، سطح خدمات حوزه سلامت و علوم پزشکی ایران را در منطقه قابل قبول و مطلوب ارزیابی کرد و با اشاره به دیدار خود با وزیر بهداشت 9 کشورها منطقه گفت: همه آنها به قوی بودن سیستم بهداشت و درمان ایران اذعان دارند.

  وی که در آیین گشایش نشست های تخصصی بیست و سومین کنگره ملی سالیانه و نهمین کنگره بین المللی پژوهشی دانشجویان علوم پزشکی کشور سخن می گفت، توسعه رشته های مختلف علوم پزشکی در ایران را به رغم 43 سال فشار و تحریم، ستودنی خواند و افزود: این دستاوردها و جایگاه فعلی حوزه سلامت کشور ما در سایه مجاهد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر بهداشت: جایگاه پانزدهم ایران در سرعت رشد علمی در علوم پزشکی و سلامت در دنیا

وزیر بهداشت: جایگاه پانزدهم ایران در سرعت رشد علمی در علوم پزشکی و سلامت در دنیا