مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 مهر 1401 ساعت 17:372022-09-29بين الملل

تخته گاز BBC به سمت آمدنیوز شدن


بی بی سی فارسی در ادامه تحرکات خود این بار ادعای عجیبی را مطرح کرده است.

- از شایعه تا واقعیت:خبرگزاری فارس طی روزهای گذشته و در گزارش های مختلف به عملکرد غیرحرفه ای رسانه های انگلیسی از جمله بی بی سی فارسی و عدول از استاندارها پرداخت(اینجا ) از سوی دیگر ایران اینترنشنال طی 10 روز 1100 پست برای ترویج خشونت منتشر کرد تا نشان دهند برای ضربه زدن به ایران از هیچ تلاشی فروگذار نیستند.

به تازگی بی بی سی فارسی با جعل عنوان یک فرمانده ارشد سابق سپاه از قول او مدعی شده که به گفته منابع موثق! در پزشکی قانونی ایران دلیل به اغما رفتن و مرگ مهسا امینی آسیب به جمجمه تشخیص داده شده است.

  این درحالی است که تسنیم در این باره نوشت اولاً فردی به نام بختیار که بی بی سی به او استناد کرده هیچگاه در بین فرماندهان ارشد سپاه وجود نداشته و در صفحه ویکی پدیای وی عناوین جعلی مختلفی برای وی ذکر شده که هیچ کدام از آن ها صحیح نیست و در ویکی پدیا نیز منبعی برای آن ذکر نشده است.

  ثانیاً او بیش از آنکه ماهیت سپاهی داشته باشد طبق آنچه از جستجو درباره وی برمی آید همسر فریبا داوی مهاجر از چهره های فراری و اپوزیسیون بوده است! به نظر می رسد با پایان یافتن ناآرامی های روزهای اخیر، جریان غربی،سعودی تلاش خود را برای ضربه زدن به اعتماد عمومی مردم چندبرابر خواهند کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخته گاز BBC به سمت آمدنیوز شدن

تخته گاز BBC به سمت آمدنیوز شدن