مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 مهر 1401 ساعت 17:322022-09-29سياسي

با عوامل داخلی که بنزین به آتش فتنه گران ریخته اند؛ برخورد قاطع شود


حزب موتلفه اسلامی در بیانیه ای ضمن محکوم کردن فتنه اخیر تاکید کرد: با عوامل داخلی و عناصری که فتنه اخیر بنزین به آتش فتنه گران ریختند و اقداماتشان از مصادیق مجرمانه است برخورد قاطع شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، حزب مؤتلفه اسلامی در واکنش به اغتشاشات و اعتراضات اخیر در کشور حزب موتلفه در بیانیه ای ضمن محکوم کردن فتنه اخیر در کشور و سایر توطئه ها و همچنین قدردانی از حضور پرشور و دشمن شکن مردم و آرزوی علو درجات برای شهدا و جان باختگان این حوادث، 10 انتظار عملی از مسئولان کشور را ارائه کرد.

در این بیانیه آمده است: ملت حسینی و زینبی ایران، در محرم و صفر امسال، رهاوردهای بزرگی به دست آورد.

عزاداری ها و حضور مردم بسیار گسترده بود و راهپیمایی عظیم و شکوهمند تلویزیون های بیگانه و ضد انقلاب های در خارج از ایران برخوردار بودند که با دروغ و گزارش های لحظه به لحظه ضمن آموزش چگونگی اقدامات براندازی، از فتنه گران حمایت داشتند.

این فتنه که از دوسال قبل با طرح های شکست خورده تابستان داغ، آبان قرمز در 1400، شهید کردن دو طلبه در حرم مطهر ثامن الحجج(ع) و حمله به افراد و طلاب بیگناه و مردم متدین در امتداد فتنه های 78، 88، 96 و 98 بود با حضور گسترده مردمی به بن بست رسید و شکست خورد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با عوامل داخلی که بنزین به آتش فتنه گران ریخته اند؛ برخورد قاطع شود

با عوامل داخلی که بنزین به آتش فتنه گران ریخته اند؛ برخورد قاطع شود