مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 مهر 1401 ساعت 17:222022-09-29بين الملل

حزب الله: اجازه نمی دهیم رییس جمهور وابسته به آمریکا، انتخاب شود


رییس شورای اجرایی حزب الله لبنان تأکید کرد که این جنبش اجازه نخواهد داد رییس جمهور انتخاب شود که دنباله رو و وابسته به آمریکا باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، سید هاشم صفی الدین رییس شورای اجرایی حزب الله به نقل از صفی الدین گزارش داد، برخی اشتباه می کنند که در هر انتخابات یا طرح آتی که برای نجات لبنان است، به دنبال تأمین منافع آمریکا هستند.

وی درباره انتخاب رییس جمهور در این کشور هم به حامیان آمریکا هشدار داد، حزب الله اجازه نخواهد داد و نمی پذیرد به مردم لبنان، رییس جمهوری تحمیل شود که دنباله رو و وابسته به آمریکا باشد.

این مقام حزب الله در پایان تأکید کرد که شاید در یک دورانی، چنین اتفاقی رخ داده باشد، ولی در این دوران محال است که چنین رییس جمهوری انتخاب شود.

همان طور که نبیه بری رییس پارلمان لبنان اعلام کرده بود، صبح امروز (پنجشنبه) رأس ساعت 11:00 (به وقت بیروت) نشست پارلمان برای انتخاب رییس جمهور این کشور برگزار شد.

  رییس پارلمان لبنان، بر ضرورت انتخاب رییس جمهور جدید برای جانشینی میشل عون رییس جمهوری کنونی این کشور تاکید کرد و گفت که انتخاب رییس جمهور در موعد مقرر فراتر از یک ضرورت است.

وی همچنین بر لزوم تشکیل دولت لبنان تاکید کرد تا با انجام این دو اقدام، از ورود لبنان به خلأ قانون اساسی جلوگیری شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حزب الله: اجازه نمی دهیم رییس جمهور وابسته به آمریکا، انتخاب شود

حزب الله: اجازه نمی دهیم رییس جمهور وابسته به آمریکا، انتخاب شود