مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 مهر 1401 ساعت 16:272022-09-29سياسي

جهاد تبیین مهمترین راهکار در مقابله با توطئه های دشمنان است


جانشین فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: جهاد تبیین مهمترین راهکار در مقابله با توطئه های دشمنان در جنگ تبلیغاتی و عملیات روانی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک محمدرضا عسگری بعد از ظهر امروز در آیین تجلیل از پیشکسوتان جهاد و شهادت جامعه روحانیت اظهار کرد: دفاع مقدس موجب تثبیت انقلاب اسلامی شد و نسخه شفابخش برای همه مشکلات است و ملت ایران با هشت سال دفاع مقدس سند افتخار، عزت و وفاداری خود به زنده برای حرکت جامعه به سمت پیشرفت در اختیار ماست و موفقیت های 43 ساله انقلاب اسلامی به برکت الگوگیری از دفاع مقدس است.

وی تأکید کرد: فرهنگ دفاع مقدس همواره باید در جامعه زنده و پویا بماند و نسل جوان و جدید جامعه از این فرهنگ ارزشمند بتواند به خوبی استفاده و بهره مندی کند و لذا گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تقویت فعالیت های در راستای ایثار و شهادت یک رسالت مهم است و روحانیون در این راستا نقش مهمی بر عهده دارند.

جانشین فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی با تأکید بر اینکه جهاد تبیین مهمترین راهکار در مقابله با توطئه های دشمنان در جنگ تبلیغاتی و عملیات روانی است، گفت: امروز دشمنان با ابزار فضای مجازی و راه انداختن جنگ شناختی به دنبال انحراف افکار جوانان و نوجوانان هستند که جهاد تبیین مهمترین راهکار است و مقام معظم رهبری در این ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهاد تبیین مهمترین راهکار در مقابله با توطئه های دشمنان است

جهاد تبیین مهمترین راهکار در مقابله با توطئه های دشمنان است