مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 مهر 1401 ساعت 16:022022-09-29سياسي

ایرانی ها امسال 250 میلیارد تومان صدقه دادند


معاون مشارکت های مردمی کمیته امداد با اشاره به ایجاد 500 هزار فرصت شغلی توسط کمیته امداد گفت: این راهبرد کمیته امداد است که با همت مردم و دولت به سمتی برود که مولد فعال اقتصادی را بیشتر کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، حبیب الله آسوده امروز در همایش علمی، ترویجی و تکریمی زکات استان زنجان با اشاره به آیه 41 سوره حج و تاکید خداوند بر احیای زکات اظهار داشت: اگر مردم پای کار نباشند دشمنان دین، خود را در صحنه می بییند.

معاون مشارکت های مردمی کمیته امداد کشور از زکات به عنوان ارزش دینی یاد کرد و گفت: هر زمان مردم در احیا ارزش های دینی کم کاری کنید دشمن وارد عمل می کند.

وی به موضوع فرهنگ سازی زکات در جامعه تاکید کرد و گفت: زکات یک امر فردی است ولی آثار اجتماعی بی بدیلی دارد که کاهش فقر، همبستگی اجتماعی، پاک شدن مال و در حوزه اخلاق صله رحم اجتماعی از کارکردهای زکات است.

آسوده با یادآوری اینکه فقر مطلق با نهادینه شدن فریضه زکات حل می شود، خاطرنشان کرد: بار عاطفی زکات بر منطقه گسترده می شود و اثرات اجتماعی و اخلاقی بسیاری دارد.

معاون مشارکت های مردمی کمیته امداد کشور با بیان اینکه در چند روز اخیر کارهای بزرگی توسط دولت انجام شد، افزود: دشمن تلاش کرد تا این دستاوردها کمرنگ شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایرانی ها امسال 250 میلیارد تومان صدقه دادند

ایرانی ها امسال 250 میلیارد تومان صدقه دادند