مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 مهر 1401 ساعت 15:522022-09-29اجتماعي

دانش آموزان در شبکه شاد همیار پلیس فتا می شوند


دانش آموزان می توانند با عضویت در کانال پلیس فتا در شبکه اجتماعی شاد، علاوه بر دریافت آموزش های لازم برای تأمین امنیت و ایمنی خود در فضای مجازی، - سید مصطفی مرتضوی رییس پلیس فتا استان اصفهان در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به کانال پلیس فتا درشبکه اجتماعی شاد اظهار داشت: در این کانال محتواهای آموزشی در قالب عکس نوشته، داده نما، کلیپ های آموزشی، هشدارهای متنی در اختیار دانش آموزان قرار می گیرد و دانش آموزان با مطالعه آن می توانند در خصوص بسیاری از تهدیدات و آسیب های فضای مجازی آگاه شوند.

وی افزود: این آموزش ها بیشتر در زمینه جرائم رایج و نوظهور علیه کودکان و نوجوانان است تا دانش آموزان بتوانند آگاهی خود را ارتقا و در راستای پیشگیری از آسیب های فضای مجازی هوشیار باشند.

مرتضوی تصریح کرد: استفاده صحیح از فضای مجازی برای دانش آموزان از دیگر اهداف راه اندازی کانال پلیس فتا در اپلیکیشن شاد است، زیرا فرهنگ سازی اثربخش ترین راهکار مقابله با تهدیدات و آسیب های فضای مجازی برای کودکان و نوجوانان است.

رییس پلیس فتا استان اصفهان خاطر نشان کرد: دانش آموزان، والدین و فرهنگیان می توانند از طریق آدرس shad.

ir/policefata در برنامه شاد با ما همراه شوند و در صورت مواجهه با هر گونه مورد مشکوک درفضای مجازی مراتب را از طریق نشانی پلیس ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانش آموزان در شبکه شاد همیار پلیس فتا می شوند

دانش آموزان در شبکه شاد همیار پلیس فتا می شوند