مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 مهر 1401 ساعت 15:322022-09-29بين الملل

ادعای جنجالی درباره گروگان گیری مالک پاری سن ژرمن


یک نشریه چاپ فرانسه رییس قطری باشگاه پاری سن ژرمن را به حبس یک شهروند فرانسوی به دلیل نگرانی از افشای یکسری اسناد محرمانه متهم کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، نشریه لیبراسیون فرانسه مدعی شد که ناصر الخلیفی رییس قطری باشگاه پاری سن ژرمن به دستور امیر این کشور اقدام به حبس یک تاجر فرانسوی - الجزایری کرده است.

گویا این فرد 41 ساله به طیب ب.

که به همراه همسر و فرزندانش سفری به قطر داشته، به اطلاعاتی محرمانه درباره رییس قطری باشگاه پاری سن ژرمن دست پیدا کرده که نگرانی از افشای آنها سبب شده الخلیفی با کسب مجوز از امیر قطر در تاریخ 13 ژوئن سال 2020 اقدام به دستگیری و حبس فرد نامبرده کند.

طبق گزارش لیبراسیون، طیب پس از نزدیک به یک سال حبس، سرانجام رضایت داد که اطلاعات افشاگرانه اش درباره الخلیفی که شامل چند سند محرمانه روی یک فلش و هارد دریسک بوده را تحویل دهد.

ظاهراً در یکی از این اسناد، به نقش الخلیفی برای گرفتن میزبان جام جهانی 2022 برای قطر اشاره شده است، تورنمنتی که اعطای میزبانی اش به قطری ها از روز نخست با شک و شبهاتی همراه بوده است.

لیبراسون در ادامه گزارش خود مدعی شده که تاجر فرانسوی - الجزایری در طول مدت حبسش در قطر، با انواع شکنجه های روانی مواجه شده و به همین دلیل هم بعد از نزدیک به یک سال مقاومت سرانجام تسلیم و حاضر به ارائه اسناد مح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادعای جنجالی درباره گروگان گیری مالک پاری سن ژرمن

ادعای جنجالی درباره گروگان گیری مالک پاری سن ژرمن