مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 مهر 1401 ساعت 15:022022-09-29بين الملل

رایزنی رؤسای جمهور تاتارستان و ترکمنستان


رییس جمهور تاتارستان که برای شرکت در جشن های روز استقلال این کشور وارد عشق آباد شده با همتای ترکمن خود دیدار و گفت وگو کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دفتر منطقه ای خبرگزاری فارس، رستم مینیخانوف رییس جمهور تاتارستان که برای شرکت در جشن های روز استقلال این کشور وارد عشق آباد شده با سردار بردی محمداف به بردی محمداف، تاکید کرد بسیار خوشحال است که در این جشن فرصت دیدار از عشق آباد را به دست آورده است.

بردی محمداف سلام های گرم خود را به رییس جمهور فدراسیون روسیه ابلاغ کرد و از مینیخانف به دلیل توجه مداوم به تقویت روابط دوستانه ترکمنستان و تاتارستان که اکنون به سطح کیفی جدیدی رسیده است، قدردانی کرد.

مینیخانوف خاطرنشان کرد: محافل تجاری تاتارستان علاقه مند به گسترش حضور خود در بازار امیدوار کننده ترکمنستان هستند، جایی که فضای سرمایه گذاری مطلوب و همه شرایط برای کار مفید ایجاد شده است.

علاوه بر این تأکید شد که ترکمنستان و تاتارستان با ارتباطات طولانی مدت مثمر ثمر در حوزه بشردوستانه مرتبط هستند، جایی که تجربه غنی از تعامل در زمینه علم، آموزش و فرهنگ انباشته شده است.

در پایان این دیدار، طرفین ابراز اطمینان کردند که سطح بالای درک متقابل در روابط دوجانبه، همچنان به عنوان مبنای محکم برای توسعه همکاری های دوجانبه سودمند در  طیف وسیعی خو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رایزنی رؤسای جمهور تاتارستان و ترکمنستان

رایزنی رؤسای جمهور تاتارستان و ترکمنستان