مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 مهر 1401 ساعت 14:372022-09-29اجتماعي

دانش آموزان بوشهری امسال صاحب 20 مدرسه جدید شدند


در سال تحصیلی جدید بیش از 20 مدرسه و مجتمع آموزشی نوساز در اختیار آموزش و پرورش استان بوشهر قرار گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، ابراهیم احمدی مدیرکل نوسازی مدارس بوشهر ظهر امروز در نشست با خبرنگاران اظهار داشت: رویکرد ما در دولت جدید بالا بردن حداکثری بهره وری و افزایش سرعت آماده سازی مدارس برای جبران کمبود کلاس های استاندارد می باشد.

مدیرکل نوسازی مدارس بوشهر افزود: در همین راستا طرح های در دست احداث استان بوشهر را به چند اولویت تقسیم بندی کردیم و توانستیم در این فرصت کم در شهرستان های مختلف مدارس را آماده ی بهره برداری و استفاده دانش آموزان کنیم.

وی بیان کرد: طی هفته های گذشته و در جریان هفته ی دولت بیش از 14 مدرسه و طرح آموزشی در استان بوشهر افتتاح شد که این افتتاح ها در شهرستان های مختلف صورت گرفت تا دانش آموزان بتوانند از این امکانات استفاده کنند.

این مقام مسئول ادامه داد: همزمان با هفته دفاع مقدس نیز چندین مدرسه ازجمله مدرسه دخترانه کوثر با 12 کلاس در زیربنای هزار و693 متر مربع و محوطه سازی 2 هزار و 514 متر مربع با مشارکت شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب با اعتبار 125 میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

احمدی تصریح کرد: انتظار می رود با در اختیار قرار دادن این مدرسه به آموزش و پرورش شهرستان دیر حدود 400 دانش آموز همزمان با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانش آموزان بوشهری امسال صاحب 20 مدرسه جدید شدند

دانش آموزان بوشهری امسال صاحب 20 مدرسه جدید شدند