مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 مهر 1401 ساعت 14:322022-09-29بين الملل

هرگونه درگیری هسته ای محدود به اروپا نخواهد ماند


اصل تقسیم ناپذیری امنیت ، اصل اساسی است که تاکید دارد یک کشور نباید به دنبال دستیابی به امنیت خود به بهای از بین رفتن امنیت دیگران باشد.

- سفیر روسیه در ایالات متحده معتقد است: فرضیات در مورد احتمال یک درگیری هسته ای محدود اشتباه است زیرا هرگونه استفاده از سلاح هسته ای مملو از فاجعه جهانی است.

کانال عصر ایران در تلگرامبه گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آناتولی آنتونوف، سفیر روسیه در ایالات متحده در مقاله ای که روز چهارشنبه در وب سایت مجله نشنال اینترست آمریکا منتشر شد، گفت: می خواهم به برنامه ریزان نظامی آمریکایی در مورد اشتباه فرضیات آنها مبنی بر امکان یک درگیری هسته ای محدود هشدار دهم.

آنها ظاهرا امیدوارند که اگر چنین درگیری در اروپا با تسلیحات هسته ای انگلیس و فرانسه رخ دهد، ایالات متحده بتواند پشت اقیانوس پناه بگیرد.

من تاکید می کنم که این یک آزمایش بسیار خطرناک است.

می توان فرض کرد که هرگونه استفاده از سلاح های هسته ای می تواند به سرعت منجر به تشدید یک درگیری محلی یا منطقه ای به یک درگیری جهانی شود.

او خاطرنشان کرد: می خواهم باور کنم که با وجود همه سختی ها، ما و آمریکایی ها هنوز به آستانه خطرناک سقوط در ورطه درگیری هسته ای نزدیک نشده ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هرگونه درگیری هسته ای محدود به اروپا نخواهد ماند

هرگونه درگیری هسته ای محدود به اروپا نخواهد ماند